.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران کاملا در وضعیت پرخطر کرونا قرار گرفت/۹ شهرستان در وضعیت قرمز و ۱۳ شهرستان نارنجی
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه مازندران کاملا در وضعیت پرخطر قرار گرفت، گفت: ۹ شهرستان در وضعیت قرمز و ۱۳ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

به گزارش شمال نیوز، براساس رنگ‌بندی رسمی کشور اعلام شده در نرم افزار ماسک، از چهارشنبه ۱۶ تیر ماه  ۹ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز و ۱۳ شهرستان استان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

 بر این اساس شهرستان‌های ساری، قائمشهر، سوادکوه، بابل، محموآباد، آمل، نور، نوشهر، چالوس در وضعیت قرمز و شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود ، سیمرغ، جویبار، سوادکوه شمالی، فریدونکنار، بابلسر، عباس‌آباد، کلاردشت، تنکابن و رامسر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 وضعیت زرد خطر متوسط؛  در این وضعیت فقط سطح شغلی ۴ تعطیل خواهد بود در  وضعیت نارنجی، پرخطر؛ در این وضعیت سطح شغلی ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود و در وضعیت قرمز، خیلی پرخطر؛ در این وضعیت هم مشاغل (به جز موارد ضروری سطح ۱) تعطیل خواهند بود.

 همچنین خروج خودرو‌های بومی از شهرستان‌های نارنجی و قرمز و ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان‌های نارنجی و قرمز ممنوع خواهد بود.

*مازندران کاملا در وضعیت پرخطر قرار گرفت

 دکتر قاسم اویس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره گفت: ۹ شهرستان ساری، قائمشهر، سوادکوه، بابل ، محموآباد، آمل، نور، نوشهر، چالوس در وضعیت قرمز و ۱۳ شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، سیمرغ، جویبار، سوادکوه شمالی، فریدونکنار، بابلسر، عباس‌آباد، کلاردشت، تنکابن و رامسر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونا به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌ها و ساده انگاری‌ها در مازندران خوب نیست، افزود: استفاده از ماسک به زیر ۷۰ درصد در اکثر استان رسیده است و همین امر سبب شده تا بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها افزایش یافت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه همچنان شاهد برگزاری مراسم‌های ختم و عروسی در استان هستیم، افزود: رعایت شیوه نامه‌ها باید بالای ۸۵ درصد باشد تا شاهد وضعیت خوب در استان باشیم./فارس

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 تير 1400
چرا مشهدی ها ومسافرها مثل مور وملخ اردرودیوار شهرهای ساحلی مازندران بالا میرند؟بس کنید این چرت وپرت هارا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.